”…Kuorma-auto ajaa hienon merenranta-asunnon eteen, ulos hyppää kaksi riuskaa miestä jotka alkavat purkaa kuormaa, perässä tulee uutuuden kiiltävä BMW M3 Capriolet, jossa oli toki asian kuuluvat kromi-vanteet. Pihaan kaartaessaan, pysähtyy tuliterä humma kiltisti ja autosta nousee tyyllikäs pariskunta. Simo jolla on vaaleanpunainen Lacoste-kauluspaita, vaaleat suorat housut ja Dolge&Gabbanan- aurinkolasit, vierellään Mika tyyllikkässä nahkaisessa ajotakissaan ja revityissä farkuissa. Perässä tuli vanha Mersu, joka savutti kuin olisi syttymässä tuleen. Autosta astui toinen pariskunta, hiukan rähjäinen mutta hienosti hekin olivat vaatteita päällensä saaneet, ottaen huomioon heidän aamuisen session Mikan ja Simon vessassa Turussa olleessa vanhassa asunnossa. ”olette te pojat löytäneet upean asunno!” Retu kehuu maha pömpöttäen. ”Toki mä haluan hemmotella Simoa ku siitä tulee sen uuden klubin Ravintola-päällikkö!” Mika toteaa ja menee avaamaan oven muuttomiehille. Simo astuu uuden tuoksuiseen asuntoonsa ja hämmästyy kuinka upea se tosiaankin oli. ”Missä välissä sä rakas kullinkannatin oot tän ostanu?” Simo lepertelee Mikalle ja mies hymyilee kuin Naantalin aurinko, taino kuka oikeasti tietää millainen se Naantalin aurinko on? Isma joka oli ollut tähän mennessä mykkä loisteen keskellä, oli hakenut autostaan pullon shamppanjaa, jonka vuosimallia ei kukaan tiennyt…tai halunnut tietää. ”Mä haluisin kohottaa maljan mun rakkaalle ystävällä Simolle ja mun tulevalle kihlatulle Retulle joka odottaa mun kersaa!” Simo nielaisi ja katsahti Retun mahaa. ”Mä luulin et se oli vaan lihonnu” Simo hämmästelee. ”Millos se Isma sut tiineeks pani?” mies tokaisee nopeasti perään ja hymyilee. ”No tietsä Simo et toi oli hyvä kysymys, se tais alkaa odottaa tota muksua sillo ku pantiin vahä sambaa sun futonilla.” Isma naurahtaa ja suutelee Retun niskaa. ”Nonii, tuota Simo meetkös kattomaan sen baaritiskin et mitä haluut sinne ni mä alan käskyttää noit muuttopoikia?” Mika puristaa mies-ystäväänsä perseestä ja menee ulos…”

Millainen on Retun raskaus-aika, Kuinka Simo selviää baarin ravintola-päällikkönä ja kuinka miesten elämä Helsingissä etenee. Sen saatte tietää, ainoastaan seuraamalla Simoa ja Ismaa!